Jakie zbiorniki macie?

Luźne tematy, pogaduchy z innej beczki, relaks.

Jakie zbiorniki macie?

Postprzez franczeska » N mar 06, 2016 22:40

Jestem w tej nieszczególnej sytuacji, że nie mam dostępu do ogólnej kanalizacji. Może wypowiecie się na temat, jakie zbiorniki zamieściliście na swoich działkach. Bo ja czytałam że dobrze mieć szamba betonowe. Służą wiele lat i wiele firm daje gwarancje na swoje zbiorniki. Przywożą, montują i ma się z głowy. Nie znam się na tym jednak na tyle dobrze żeby wiedzieć gdzie się zgłosić i jaki konkretny zbiornik kupić. Z tego co widziałam to jedne są jednokomorowe inne dwu.. A skąd mnie wiedzieć jaki potrzebuje i od czego to zależy? Pomóżcie mi. Wiem, że to nie zbyt przyjemny temat , ale niezbędny.
franczeska
Średni biznesmen
 
Posty: 60
Dołączył(a): Wt lut 03, 2015 15:22

Postprzez » N mar 06, 2016 22:40

 

Re: Jakie zbiorniki macie?

Postprzez Daaariusz » Pt maja 20, 2022 12:01

szambo betonowe to średni pomysł, lepsza jest przydomowa oczyszczalnia ścieków, tzrzba myslec o ekologii
Daaariusz
Mały biznesmen
 
Posty: 28
Dołączył(a): Pt maja 20, 2022 11:55

Re: Jakie zbiorniki macie?

Postprzez Adamski » Pn cze 13, 2022 23:18

I dlatego warto wybrać szambo ekologiczne, czyli szambo betonowe dwukomorowe, to szambo, w którym jednej komorze ścieki płynne dzięki odpowiednim bakteriom poddawane są oczyszczaniu i zamieniane w wodę. Jest ekologicznie a wychodzi to taniej, niż oczyszczalnia. U nas jest właśnie takie szambo betonowe dwukomorowe od Pablox https://www.szambobetonowe24.pl/szamba- ... wukomorowe i działa jak należy a my jesteśmy z jego wyboru w pełni zadowoleni.
Adamski
Mały biznesmen
 
Posty: 49
Dołączył(a): Wt kwi 26, 2022 21:27

Re: Jakie zbiorniki macie?

Postprzez magma » Cz lis 30, 2023 05:05