Archiwizacja dokuentów

Wszystko o podatkach i prawie

Archiwizacja dokuentów

Postprzez jagoda22 » Śr gru 09, 2015 17:45

Kto z was korzysta już z archiwizacji dokumentów? Sporo moich znajomych posiadających swoje firmy wprowadziło to u siebie. Też zaczynam się poważnie zastanawiać nad takim rozwiązaniem. Sprawdzałam i ta firma <tu admin który kasuje linki jak dodajesz je w każdy poście. Spamowi mówimy nie> ma u siebie cos takiego. Nie jest to drogie a podobno bardzo usprawnia działanie firmy.
jagoda22
Stały bywalec - biznesowy pisarz
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pt sty 23, 2015 09:52

Postprzez » Śr gru 09, 2015 17:45

 

Powrót do Podatki, składki, rozliczenia, księgowość

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron

x